تاریخ آخرین بروزرسانی : 28 خرداد 1403
تعمیرات لباسشویی پاکشوما

فهرست مطالب

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران

ماشین لباسشویی در هر خانه نقش کلیدی دارد و در این بین شرکت های مختلفی هستند که در زمینه تولید این دستگاه فعالیت دارند، یکی از این شرکت ها پاکشوما می باشد.

اگر ماشین لباسشویی پاکشوما شما دچار اشکال و خرابی شد اصلا نگران نباشید چون تعمیرکارش کنار شماست تا مشکل را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

تعمیرکارش در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران با تجربه طولانی در خدمت شما می باشد و با استفاده از متخصصین تعمیرات لباسشویی به بهترین شکل به شما عزیزان خدمت رسانی میکند. تعمیرکارش در تمام نقاط تهران نمایندگی فعال دارد، فقط کافیه با ما در ارتباط باشید تا بهترین مشاور شما باشیم.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در منزل

لباسشویی به علت ابعاد بزرگ و وزن زیاد، ممکن است در حین حمل و  نقل به تعمیرگاه دچار آسیب دیدگی هایی شود. بنابراین تعمیرکارش  جهت آسودگی خاطر شما عزیزان، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما را در کمترین زمان ممکن و در محل به شما ارائه می­ دهد. ارائه خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل مزیت های بسیار خاصی را برای کاربران به دنبال خواهد داشت که بهره مندی از این مزیت ها را به همه توصیه می کنیم. موارد زیر از جمله مهمترین این مزایا به حساب می آیند:

  • جابه جایی ماشین لباسشویی برای تعمیرات هزینه های زیادی دارد.
  • با خدمات تعمیرکار متخصص در محل، تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی می کنید.
  • این جابه جایی حتی منجر به ایجاد آسیب های فیزیکی در این دستگاه نیز خواهد شد.
  • از این رو استفاده از خدمات لباسشویی پاکشوما در محل این هزینه ها و خسارات را حذف خواهد کرد.
  • از نزدیک می توانید ناظر و شاهد خدمات تکنسین مجرب لباسشویی پاکشوما باشید.
  • نیازی به صرف زمان جهت یافتن تعمیرگاه و انتقال دستگاه خود به آن نخواهید داشت.

خدمات تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران

برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران می‌توانید از تعمیرکارش کمک بگیرید.

تعمیرکارش با صدها متخصص مجرب در سراسر تهران، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

به خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما نیاز دارید؟ ما در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به درخواست شما و ارائه خدمات مورد نظرتان هستیم. برای برخورداری از خدمات تعمیرکارش، در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید.

جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما از طریق شماره های 02191035507 و 09302532103 با تعمیرکارش تماس حاصل نمایید.

متداول ترین مشکلات لباسشویی پاکشوما

نچرخیدن مخزن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوماعدم کارکرد ماشین لباسشویی پاکشوما پس از پرشدن آن از آبعدم خشک کردن لباس ها توسط ماشین لباسشویی
عدم پر شدن ماشین لباسشویی پاکشوما با آبنشتی در لباسشویی پاکشوماعدم آبگیری لباس ها توسط ماشین لباسشویی پاکشوما
ماشین لباسشویی پاکشوما اصلا روشن نمی‌شودخاموشی ناگهانی ماشین لباسشویی پاکشوما در حین کارتخلیه نکردن آب کثیف پس از عمل آبگیری در لباسشویی پاکشوما
حل نشدن کامل پودر شوینده در محفظه پودر لباسشویی پاکشوماایجاد سر و صدای زیاد هنگام انجام فرآیند شستشو توسط ماشین لباسشویی پاکشوماآبگیری کردن لباسشویی پاکشوما در زمان خاموش بودن دستگاه
آبگیری مدام و تمام نشدن مراحل شستشو لباسشویی پاکشوماارور دادن ماشین لباسشویی پاکشومابسته نشدن درب ماشین لباسشویی پاکشوما

 فرقی نمیکند که مدل دستگاه شما چه باشد زیرا متخصصین تعمیرکارش تمامی مشکلات دستگاه را به خوبی شناسایی می کنند و در جهت رفع آن اقدام میکنند.

ھزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما

هزینه و قیمت تعمیرات لباسشویی پاکشوما می‌تواند متغیر باشد و بسته به نوع خرابی و نیاز به تعویض قطعات، متفاوت باشد. در اغلب موارد، تعمیرات ساده‌ای مثل تعویض یک قطعه کوچک می‌تواند هزینه‌ای مناسب را به همراه داشته باشد. اما در صورت بروز خرابی‌های جدی تر، هزینه تعمیرات افزایش می‌یابد و ممکن است به قیمت قابل توجهی برسد. همچنین، بسته به مدل لباسشویی پاکشوما ، هزینه تعمیرات نیز متفاوت خواهد بود، زیرا تعویض قطعات برخی مدل‌ها ساده‌تر و هزینه کمتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد. در هر صورت، پیش از تعمیر، مشاوره از متخصصان تعمیرات و استفاده از خدمات مجاز پاکشوما می‌تواند به عنوان راهنمایی مناسب در انتخاب و برآورد هزینه تعمیرات لباسشویی پاکشوما عمل کند

بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما این است که با مرکز تعمیرات لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید و درخواست قیمت را برای مشکل مشخص خودتان بپرسید. آنها می‌توانند شما را در مورد هزینه و زمان لازم برای تعمیر لباسشویی پاکشوما راهنمایی کنند.

با این حال، در جدول زیر لیست اجرت قطعات مختلف لباسشویی پاکشوما را مشاهده میکنید . اما این مبلغ به صورت قطعی و دقیق نمی‌باشد و ممکن است با هر مشکل تعمیری مختلف یا هر تعمیرگاه متفاوت باشد همچنین این قیمت ها در زمان ثبت این مقاله و در زمان حال بدین صورت می باشد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوماقیمت ها به تومان می باشد
تعویض لاستیک دور درب لباسشویی400.000 الی 1.000.000
تعویض کمک فنر ها لباسشویی1.000.000 الی 2.500.000
تعویض پمپ تخلیه لباسشویی300.000 الی 700.000
تعویض شیربرقی لباسشویی250.000 الی 800.000
تعویض شلنگ ورودی و خروجی آب200.000 الی 400.000
تعویض المنت لباسشویی300.000 الی 800.000
تعویض میکروسوئیچ لباسشویی300.000 الی 800.000
تعویض هیدروستات لباسشویی300.000 الی 800.000
تعویض (هر یک از) خرطومی های لباسشویی400.000 الی 800.000
تعمیر و تعویض موتور لباسشویی2.000.000 الی 4.000.000
تعمیر و تعویض دیگ لباسشویی (بلبرینگ و کاسه نمد و ...)3.500.000 الی 6.500.000
ایاب ذهاب و کارشناسی200.000 الی 300.000

ارورهای لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما یکی از محصولات برجسته در دسته بندی لباسشویی هستند، اما مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، نمی‌توانند از ارورها و مشکلات مستثنی شوند ارورهای لباسشویی پاکشوما ممکن است به علت عدم صحیح تنظیم دستگاه، خرابی در قسمت های مختلف، و … باشد. بعضی از ارورهای مرسوم در لباسشویی پاکشوما شامل “ارور E-20” که به معنای خرابی در مدار پمپ است و “ارور E-31” که به معنای مشکل در قفل درب است تشخیص داده می‌شود، می‌باشند. برای رفع این ارورها، معمولا توصیه می‌شود تنظیمات را بررسی کرده و در صورت نیاز به راهنمایی تعمیرکار مجاز لباسشویی پاکشوما مراجعه شود. علاوه بر این، به منظور جلوگیری از ارورها، استفاده صحیح از آن، امری ضروری است.

همچنین می توانید مقاله ارور های لباسشویی پاکشوما را مطالعه کنید که به صورت کامل به شرح ارور های لباسشویی پاکشوما پرداخته است.

اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما

توصیه می‌شود هنگام انتخاب تعمیرکار لباسشویی پاکشوما دقت داشته باشید، متخصصان تعمیرکارش از لحاظ دانش فنی و میزان تجربه، در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته‌اند. برای اینکه حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها به منزل‌تان اعزام شوند، می‌توانید با شماره های 02191035507 و 09302532103 با تعمیرکارش تماس حاصل نمایید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما

برای ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی پاکشوما، می توانید از خطوط مندرج بر روی سایت تماس حاصل نمایید و با شرح کامل مشکل دستگاه، هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین به محل خود را انجام دهید و یا با ثبت مشکل ماشین لباسشویی پاکشوما در فرم ثبت سفارش که در این صورت، تکنسین اعزام شده در روز و ساعت از پیش تعیین شده به محل شما عزیزان اعزام خواهد شد تا مشکل دستگاه را بصورت تخصصی برطرف کند.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

فرم درخواست تعمیر


تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما با گارانتی 180 روز

تعمیرکارش برخلاف سایر مراکز تعمیراتی  که در تهران خدمات رسانی به شما می کنند، تمام تعمیرات دستگاه شما را به‌صورت تخصصی توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی پاکشوما انجام می دهد. اما ممکن است برای شما سؤال شود که چگونه می توان به خدمات تعمیرکارش اعتماد کرد؟ برای اینکه خیال شما بابت خدماتی که توسط تعمیرکاران ما به شما ارائه می شود راحت گردد، ما گارانتی و ضمانت نامه تا 180 روز برای تمامی خدمات ارائه شده در نظر گرفته ایم که این گارانتی به تمام خدمات شامل قطعات مکانیکی ما تعلق می گیرد.

اما اگر پروسه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکارهای غیرمجاز و بی تجربه صورت گیرد، مسئولیت هر گونه خرابی پس از تعمیرات را برعهده نخواهند گرفت و شما عزیزان ناچار به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد خواهید بود. لازم به ذکر است که اگر پس از تعمیرات انجام شده متوجه هر گونه خرابی در بخش تعمیرات شدید، به‌صورت رایگان توسط تعمیرکاران ما برای شما عزیزان تعمیر خواهد شد.

 

سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما از جمله دستگاه هایی است که برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن باید به صورت منظم و دوره ای و به طور کامل سرویس شود. سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط یک تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد انجام شود. در همین راستا، سرویس کار ماشین لباسشویی پاکشوما به محل شما آمده و سرویس دستگاهتان را با بهترین کیفیت انجام می دهد. در ادامه به بررسی فرآیند سرویس لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکار مجرب خواهیم پرداخت:

  • سرویس کار این مجموعه ابتدا عملکرد هریک از بخش های دستگاه نظیر موتور، پمپ تخلیه، دیگ، روند آبگیری، تخلیه آب و … را مورد بررسی قرار داده و در صورت بروز کوچکترین مشکل، آنها را رفع می کند.
  • رسوب زدایی و جرمگیری هریک از قسمت های لباسشویی مانند جاپودری، دیگ و … از دیگر اقدامات مهمی است که تکنسین متخصص برای جلوگیری از تجمع رسوبات در دستگاه و بروز مشکل در بخش های مختلف آن با تجهیزات پیشرفته انجام خواهد داد.
  • همچنین کارکرد هریک از برنامه های شستشوی دستگاه و همچنین نحوه نگهداری صحیح از لباسشویی پاکشوما به صورت کامل برای شما توضیح داده خواهد شد.
  • با بهره مندی از خدمات سرویس دستگاه به صورت منظم می توانید کارکرد بهینه آن را حفظ کرده و نیازی به صرف هزینه برای تعمیر لباسشویی پاکشوما خود نداشته باشید.

دلایل اعتماد به مرکز تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران :

استفاده از کارشناسان مجرب و با سابقهاستفاده از بهترین قطعات موجود در بازار
تعمیر در سریع ترین زمان ممکنصدور برگه گارانتی

عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما

در این بخش به بررسی موارد اشکال در لباسشویی پاکشوما می پردازیم. در نظر داشته باشید تمام سعی ما این است که شما به راحتی مشکل را تشخیص دهید و در صورتی که موفق به انجام این کار نشدید یا زمان کافی در اختیار ندارید می توانید با تعمیرکارش در ارتباط باشید.

علت روشن نشدن لباسشویی پاکشوما

  • در ابتدا منبع ورودی برقی را بررسی کنید و همچنین دوشاخه دستگاه را به خوبی بررسی کنید که آسیب دیدگی نداشته باشد.
  • درب دستگاه را بررسی کنید که بسته باشد.
  • تایمر دستگاه را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد.
  • یکی دیگر از علت­ های روشن نشدن لباسشویی پاکشوما خرابی برد اصلی است.
  • در صورتی که برد دچار مشکل شده باشد، باید سریعا جهت تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.

علت عدم آبگیری ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر لباسشویی پاکشوما شما مشکل آبگیری دارد، باید موارد زیر را چک کنید:

  • باز بودن درب لباسشویی
  • خرابی ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ
  • خرابی هیدروستات
  • قطع شدن سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی
  • خرابی شیر برقی لباسشویی

مشکل قفل شدن و باز نشدن درب لباسشویی پاکشوما چیست؟

در برخی از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که پس از شستشو البسه، درب لباسشویی پاکشوما شما در حالت قفل می‏ماند و باز نمی‏گردد. این امر زمانی رخ میدهد که اجزای قفل الکتریکی درب لباسشویی دچار مشکل شده باشند یا سیستم اتوماتیک دچار مشکل شده است و توانایی ارسال فرمان به قفل الکتریک را ندارد. به همین دلیل، در چنین شرایطی پیشنهاد می‏شود هیچ اقدامی نکنید چرا که ممکن است درب لباسشویی دچار آسیب گردد.

عدم شروع به کار لباسشویی پاکشوما بعد از پر شدن آب

  • سوئیچ درب و زبانه روی آن را بررسی کنید.
  • اگر زبانه پلاستیکی شکسته شود، ممکن است واشر در طی چرخه های خاص متوقف شود.
  • سوئیچ را فشار داده و رها کنید.
  • خرابی موتور از دیگر علت­ هایی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

لرزش لباسشویی پاکشوما

  • تراز بودن دستگاه را بررسی کنید
  • پوسیده بودن پایه های لباسشویی پاکشوما
  • قرار دادن وسایل سنگین روی لباسشویی
  • همچنین لازم است دیگ، کمک ها، وزنه تعادل و سایر بخش های دستگاه نیز به دقت بررسی گردد.

دلیل شستشو طولانی و رفع آن

از مهم ترین مشکلاتی که کاربران لباسشویی پاکشوما با آن مواجه هستند، شستشو طولانی مدت لباس ‏ها است. لباسشویی ‏های پاکشوما به دلیل آسیب دیدن برد لباسشویی و یا خرابی هیدروستات ، اتصالات هیدروستات و یا خرابی پمپ تخلیه و شیر برقی  ماشین لباسشویی در زمان استاندارد خود لباس های را نمیشوید و وارد شستشوی طولانی مدت می شود. در چنین شرایطی باید شما برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران اقدام کنید و با نمایندگی تماس بگیرید تا متخصصان برای تعمیر لباسشویی پاکشوما اقدام کنند. موارد بالا از اصلی ترین دلایل شستشو طولانی ماشین لباسشویی پاکشوما می باشد.

علت خوب نشستن لباسشویی پاکشوما و رفع آن

یکی دیگر از مشکلاتی که اکثر کاربران لباسشویی پاکشوما با آن مواجه هستند، تمیز نشدن لباس‏ها پس از شستشو در ماشین لباسشویی می‏باشد. در برخی از مواقع، ممکن است رسوبات مواد شوینده و پودر لباسشویی در کانال ورودی شوینده لباسشویی سبب بسته شدن مسیر شوند. در این مواقع، مواد شوینده وارد دیگ لباسشویی نمی‏شوند و در نتیجه لباس‏ها به خوبی تمیز نمی‏شوند. در چنین شرایطی باید برای تعمیر لباسشویی پاکشوما اقدام نمایید تا متخصصان در مدت زمان بسیار کمی مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند.

نشتی آب از لباسشویی پاکشوما

  • سعی کنید متوجه شوید که نشتی دقیقا از کدام محل رخ می ­دهد.
  • به عنوان مثال اگر نشتی از پشت ماشین لباسشویی باشد، شما باید به دنبال پیچ خوردگی و یا پارگی در شلنگ تخلیه باشید.
  • به رنگ آب دقت کنید. اگر آب رنگ روشنی داشته باشد، یعنی نشتی پیش از رسیدن آب به محفظه مواد شوینده ایجاد شده است.
  • اگر مقدار نشت كم باشد و در قسمت جلو باشد، باید درب ماشین لباسشویی را جهت وجود مشکل بررسی کنید.
  • با گذشت زمان، لاستیک دور درب ممکن است شل شود و باعث نشت آن می شود.

خاموش شدن ماشین لباسشویی پاکشوما در حین کار

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل خاموشی ناگهانی دارد، موارد زیر را چک کنید:

  • خرابی میکروسوئیچ درب
  • ایراد در زبانه و قفل درب
  • خرابی برد الکترونیک ماشین لباسشویی
  • ایراد موتور لباسشویی
  • نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق

اگر دستگاه شما در حین کار ناگهان خاموش می شود، در ابتدا موارد بالا را چک نمایید و سپس در صورت عدم رفع عیب از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران بهره مند شوید.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما

  • مسدود شدن شلنگ تخلیه از عواملی است که سبب تخلیه نشدن آب لباسشویی پاکشوما می شود.
  • خرابی یا سوختن پمپ تخلیه نیز سبب می شود تا دستگاه به خوبی قادر به تخلیه آب نباشد.
  • همچنین در نظر داشته باشید که اگر فیلتر تخلیه دستگاه مسدود شده باشد، آب به درستی تخلیه نمی شود که باید تمیز گردد.

علت صدای لگن ماشین لباسشویی

علت صدای لگن ماشین لباسشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در مقاله علت صدای لگن لباسشویی به تمامی موارد اشاره شده است تا شما به راحتی عیب یابی دیگ ماشین لباسشویی را انجام دهید. در نظر داشته باشید لگن ماشین لباسشویی از مهم ترین قطعات این دستگاه است که استفاده غیر اصولی از ماشین لباسشویی می تواند به این قسمت خسارت وارد کند.

مناطق تحت پوشش تعمیر لباسشویی پاکشوما در تعمیرکارش

افسریهمشیریهشهرک مسعودیهخانی آباد نونازی‌آباد
نعمت‌آبادیاخچی‌آبادامیربهادرآذریاتابک
خراسانخزانه فلاحخزانه بخاراییشاپورمولوی
سیروسجوادیهیافت‌آبادمنیریهامیریه
شوشبازار تهرانشهرریکوی سیزده آباندولت‌آباد
یافت آبادکیان شهربازار چینی فروشانشهرک رسالت دروازه غار

شماره تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در جنوب تهران

02191035507
02191035507
یوسف آبادامیرآبادعباس‌آبادجلفاخواجه عبدالله
بهارشیراززرتشتبهجت آبادتخت جمشید (طالقانی)تخت طاووس(مطهری)
سهروردیآپاداناتوحیدجمهورینادری
استانبوللاله زارباغ صبافاطمیآرژانتین
آذربایجانمیدان ولیعصرفردوسیمیدان انقلاب

شماره تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در مرکز تهران

02191035507
02191035507
پونکشهرک آزادیستارخانآریاشهرشهر زیبا
شهرانطرشتگیشاچیتگرشهرک اکباتان
کوی بیمهتهرانسرحصارکآزادیفردوس
دهکده المپیکشهرک امیر کبیرکنوردآوردشهرک گلستان
تهران ویلاسعادت آبادشهرک غربفرحزاد چهار دیواری
جیحونهاشمیدامپزشکیمهرآبادسرو آزاد

شماره تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در غرب تهران

02191035507
02191035507
تهران نوتهرانپارسنارمکشهرک امیدشهرک زیتون
سرخه حصارگرگانوحیدیهکالادشمس‌آباد
حکیمیهنیروی هوایینظام آبادمجیدیهحشمتیه
منصورآباد

شماره تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در شرق تهران

02191035507
02191035507
نیاورانقلهکدروسزرگندهجماران
ازگللویزانمینی سیتیسوهانکحسین‌آباد
مبارک‌آباداقدسیهزعفرانیهآجودانیهمحمودیه
فرمانیه کامرانیه داودیه دزاشیب جردن
الهیه ولنجک اوین ظفر درکه
ونک

شماره تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در شمال تهران

02191035507
02191035507

مقالات مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *