تاریخ آخرین بروزرسانی : 28 خرداد 1403
نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران

فهرست مطالب

تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران

لباسشویی آبسال یکی از محصولات ایرانی موجود در بازار هستند که برای شست و شوی لباس ها استفاده می‌شوند. با استفاده مداوم از لباسشویی، ممکن است نیاز به تعمیر و خدمات تعمیرات لباسشویی پیدا کنید. برای تعمیر لباسشویی آبسال ، مهم است به تعمیرکاران ماهر و حرفه‌ای اعتماد کنید. آنها با دانش و تجربه خود، قادر به تشخیص مشکل و انجام تعمیرات لازم هستند.

مشتری گرامی؛
در صورت مشاهده‌ی هرگونه ایراد در ماشین لباسشویی آبسال خود ابتدا نکات مربوط به آن را بررسی نمایید؛در صورت نیاز می‌توانید برای مراجعه‌ی کارشناس و رفع ایراد دستگاه درخواست ثبت کنید.

 

این تعمیرات ممکن است شامل جایگزینی قطعات خراب شده، تعمیر بخش‌های مختلف، ریست کردن تنظیمات سیستم باشد. برای انجام تعمیرات بهتر است به تعمیرکاران ماهر و متخصص مراجعه کرده و از خدمات فنی و قطعات اصلی استفاده کنید تا مشکلات را به صورت دقیق و موثر حل کنید و لباسشویی آبسال خود را در بهترین شرایط برگردانید.

نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در تهران

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال مرکزی است که خدمات تعمیر لباسشویی آبسال را ارائه می‌دهد. این نمایندگی دارای تیمی از تکنسین‌های ماهر و تخصصی است که تجربه و آشنایی کامل با لباسشویی آبسال را دارند. آنها می‌توانند مشکلات مختلفی همچون عدم روشن شدن، عملکرد نامناسب، صداهای ناخوشایند  و .. را برطرف کنند. نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال همچنین قطعات یدکی اصلی را برای تعمیرات ارائه می‌دهد و معمولاً خدمات پس از فروش برای اطمینان از رضایتمندی مشتریان در اختیار قرار می‌دهد. در نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال بعد از تعمیر لباسشویی به مشتریان برگه ضمانت تعمیر تا 6 ماه داده می شود تا بابت تعمیر لباسشویی خود آسوده خاطر باشند.

خدمات تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران

برای تعمیر لباسشویی آبسال در تهران می‌توانید از تعمیرکارش کمک بگیرید.

تعمیرکارش با صدها متخصص مجرب در سراسر تهران، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

به خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال نیاز دارید؟ ما در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به درخواست شما و ارائه خدمات مورد نظرتان هستیم. برای برخورداری از خدمات تعمیرکارش، در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید.

جهت تعمیر لباسشویی آبسال از طریق شماره های 02191035507 و 09302532103 با تعمیرکارش تماس حاصل نمایید.

اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال

توصیه می‌شود هنگام انتخاب تعمیرکار لباسشویی آبسال دقت داشته باشید، متخصصان تعمیرکارش از لحاظ دانش فنی و میزان تجربه، در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته‌اند. برای اینکه حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها به منزل‌تان اعزام شوند، می‌توانید با شماره های 02191035507 و 09302532103 با تعمیرکارش تماس حاصل نمایید.

متداول ترین مشکلات لباسشویی آبسال

نچرخیدن مخزن دیگ ماشین لباسشویی آبسالعدم کارکرد ماشین لباسشویی آبسال پس از پرشدن آن از آبعدم خشک کردن لباس ها توسط ماشین لباسشویی
عدم پر شدن ماشین لباسشویی آبسال با آبنشتی در لباسشویی آبسالعدم آبگیری لباس ها توسط ماشین لباسشویی آبسال
ماشین لباسشویی آبسال اصلا روشن نمی‌شودخاموشی ناگهانی ماشین لباسشویی آبسال در حین کارتخلیه نکردن آب کثیف پس از عمل آبگیری در لباسشویی آبسال
حل نشدن کامل پودر شوینده در محفظه پودر لباسشویی آبسالایجاد سر و صدای زیاد هنگام انجام فرآیند شستشو توسط ماشین لباسشویی آبسالآبگیری کردن لباسشویی آبسال در زمان خاموش بودن دستگاه
آبگیری مدام و تمام نشدن مراحل شستشو لباسشویی آبسالارور دادن ماشین لباسشویی آبسالبسته نشدن درب ماشین لباسشویی آبسال

 فرقی نمیکند که مدل دستگاه شما چه باشد زیرا متخصصین تعمیرکارش تمامی مشکلات دستگاه را به خوبی شناسایی می کنند و در جهت رفع آن اقدام میکنند.

ھزینه تعمیر لباسشویی آبسال

هزینه و قیمت تعمیرات لباسشویی آبسال می‌تواند متغیر باشد و بسته به نوع خرابی و نیاز به تعویض قطعات، متفاوت باشد. در اغلب موارد، تعمیرات ساده‌ای مثل تعویض یک قطعه کوچک می‌تواند هزینه‌ای مناسب را به همراه داشته باشد. اما در صورت بروز خرابی‌های جدی تر، هزینه تعمیرات افزایش می‌یابد و ممکن است به قیمت قابل توجهی برسد. همچنین، بسته به مدل لباسشویی آبسال ، هزینه تعمیرات نیز متفاوت خواهد بود، زیرا تعویض قطعات برخی مدل‌ها ساده‌تر و هزینه کمتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد. در هر صورت، پیش از تعمیر، مشاوره از متخصصان تعمیرات و استفاده از خدمات مجاز آبسال می‌تواند به عنوان راهنمایی مناسب در انتخاب و برآورد هزینه تعمیرات لباسشویی آبسال عمل کند

بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه تعمیر لباسشویی آبسال این است که با مرکز تعمیرات لباسشویی آبسال تماس بگیرید و درخواست قیمت را برای مشکل مشخص خودتان بپرسید. آنها می‌توانند شما را در مورد هزینه و زمان لازم برای تعمیر لباسشویی آبسال راهنمایی کنند.

با این حال، در جدول زیر لیست اجرت قطعات مختلف لباسشویی آبسال را مشاهده میکنید . اما این مبلغ به صورت قطعی و دقیق نمی‌باشد و ممکن است با هر مشکل تعمیری مختلف یا هر تعمیرگاه متفاوت باشد همچنین این قیمت ها در زمان ثبت این مقاله و در زمان حال بدین صورت می باشد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسالقیمت ها به تومان می باشد
تعویض لاستیک دور درب لباسشویی300.000 الی 1.000.000
تعویض کمک فنر ها لباسشویی1.000.000 الی 2.500.000
تعمیر برد لباسشویی 1.000.000 الی 3.000.000
تعمیر تایمر لباسشویی (بستگی به نوع خرابی)800.000 الی 1.800.000
تعویض پمپ تخلیه لباسشویی300.000 الی 700.000
تعویض شیربرقی لباسشویی250.000 الی 800.000
تعویض شلنگ ورودی و خروجی آب200.000 الی 400.000
نصب و آموزش لباسشویی400.000 الی 900.000
تعویض المنت لباسشویی300.000 الی 800.000
تعویض میکروسوئیچ لباسشویی300.000 الی 800.000
تعویض هیدروستات لباسشویی300.000 الی 800.000
تعویض (هر یک از) خرطومی های لباسشویی400.000 الی 800.000
تعویض تسمه لباسشویی (هزینه باتوجه به مدل لباسشویی)1.000.000 الی 2.200.000
تعمیر و تعویض موتور لباسشویی2.000.000 الی 4.000.000
تعمیر و تعویض دیگ لباسشویی (بلبرینگ و کاسه نمد و ...)3.500.000 الی 6.500.000
تعمیر جاپودری لباسشویی300.000 الی 400.000
ایاب ذهاب و کارشناسی 200.000 الی 300.000

ارورهای لباسشویی آبسال

لباسشویی آبسال یکی از محصولات برجسته در دسته بندی لباسشویی هستند، اما مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، نمی‌توانند از ارورها و مشکلات مستثنی شوند ارورهای لباسشویی آبسال ممکن است به علت عدم صحیح تنظیم دستگاه، خرابی در قسمت های مختلف، و … باشد. بعضی از ارورهای مرسوم در لباسشویی پاکشوما شامل “ارور F-01” که به معنای عدم آبگیری و یا نبود آب کافی در دستگاه ماشین لباسشویی آبسال و “ارور F-02” که به معنای خرابی هیدروستات لباسشویی تشخیص داده می‌شود، می‌باشند. برای رفع این ارورها، معمولا توصیه می‌شود تنظیمات را بررسی کرده و در صورت نیاز به راهنمایی تعمیرکار مجاز لباسشویی آبسال مراجعه شود. علاوه بر این، به منظور جلوگیری از ارورها، استفاده صحیح از آن، امری ضروری است.

همچنین می توانید مقاله ارور های لباسشویی آبسال را مطالعه کنید که به صورت کامل به شرح ارور های لباسشویی آبسال پرداخته است.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال

برای ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی آبسال ، می توانید از خطوط مندرج بر روی سایت تماس حاصل نمایید و با شرح کامل مشکل دستگاه، هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین به محل خود را انجام دهید و یا با ثبت مشکل ماشین لباسشویی آبسال در فرم ثبت سفارش که در این صورت، تکنسین اعزام شده در روز و ساعت از پیش تعیین شده به محل شما عزیزان اعزام خواهد شد تا مشکل دستگاه را بصورت تخصصی برطرف کند.

 

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

فرم درخواست تعمیر


تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با گارانتی 180 روز

تعمیرکارش برخلاف سایر مراکز تعمیراتی  که در تهران خدمات رسانی به شما می کنند، تمام تعمیرات دستگاه شما را به‌صورت تخصصی توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی آبسال انجام می دهد. اما ممکن است برای شما سؤال شود که چگونه می توان به خدمات تعمیرکارش اعتماد کرد؟ برای اینکه خیال شما بابت خدماتی که توسط تعمیرکاران ما به شما ارائه می شود راحت گردد، ما گارانتی و ضمانت نامه تا 180 روز برای تمامی خدمات ارائه شده در نظر گرفته ایم که این گارانتی به تمام خدمات شامل قطعات مکانیکی ما تعلق می گیرد.

اما اگر پروسه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکارهای غیرمجاز و بی تجربه صورت گیرد، مسئولیت هر گونه خرابی پس از تعمیرات را برعهده نخواهند گرفت و شما عزیزان ناچار به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد خواهید بود. لازم به ذکر است که اگر پس از تعمیرات انجام شده متوجه هر گونه خرابی در بخش تعمیرات شدید، به‌صورت رایگان توسط تعمیرکاران ما برای شما عزیزان تعمیر خواهد شد.

 

سرویس ماشین لباسشویی آبسال

تعداد دفعاتی که یک ماشین لباسشویی آبسال نیاز به سرویس دارد، به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • میزان استفاده: میزان استفاده از ماشین لباسشویی بر روی زمان سرویس‌ها تأثیر دارد.ماشین‌لباسشویی‌هایی که بیشتر استفاده میشوند، طبیعتا بیشتر نیاز به سرویس دارند.
  • مراقبت و نگهداری: اگر شما به مراقبت و نگهداری منظم از ماشین لباسشویی خود اهمیت بدهید، ممکن است نیاز به سرویس کمتری داشته باشید. این مراقبت شامل تمیز کردن فیلترها، جلوگیری از انباشت گل و لای در قسمت‌های داخلی ماشین و موارد مشابه است.
  • نحوه استفاده : استفاده از شوینده های استاندارد و با کیفیت و همچنین میزان حجم و وزن لباس های کثیف در عملکرد ماشین لباسشویی بسیار با اهمیت است.

شرایط محیطی: شرایط محیطی ماشین لباسشویی نیز می‌تواند نقش داشته باشد. مثلاً در مکان‌های با آب سخت‌تر، ماشین‌لباسشویی ممکن است بیشتر به رسوبات آب حساس باشد و نیاز به تمیزی و سرویس بیشتری داشته باشد.

دلایل اعتماد به مرکز تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران :

استفاده از کارشناسان مجرب و با سابقهاستفاده از بهترین قطعات موجود در بازار
تعمیر در سریع ترین زمان ممکنصدور برگه گارانتی

عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی یکی از وسایل ضروری در هر خانه‌ای محسوب می‌شود به طوری که خرابی آن می‌تواند برای شما دردسرساز باشد.

با عیب یابی لباسشویی آبسال توسط تکنسین متخصص و رفع ایرادات جزئی، دستگاه شما در زمان مناسب تعمیر می‌شود و نیازی به تعویض قطعات آن نخواهد بود.

موارد زیر از انواع عیب یابی لباسشویی آبسال می باشند که در مقاله عیب یابی لباسشویی آبسال به طور کامل به شرح این موارد پرداخته شده است:

  1. آبگیری نکردن لباسشویی آبسال
  2. عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی
  3. لرزش زیاد لباسشویی آبسال
  4. نشت آب از لباسشویی
  5. برق داشتن بدنه لباسشویی
  6. نچرخیدن دیگ لباسشویی
  7. حل نشدن موادشوینده در لباسشویی
  8. خشک نشدن لباس ها در لباسشویی
  9. خاموش شدن لباسشویی حین کار

علت صدای ماشین لباسشویی آبسال هنگام خشک کن

صدا دادن لباسشویی آبسال در زمان خشک کن می تواند یکی از صدا ناهنجاری باشد که با آن روبرو می شوید در زیر چندین دلیل را برای شما بیان کردیم ولی به صورت کامل این موارد در مقاله علت صدای لباسشویی در مرحله خشک کن شرح داده شده است.:

  1. لباسشویی آبسال شما تراز نیست
  2.  مقدار لباس درون دستگاه
  3. وجود اشیایی فلزی همراه لباس
  4. بلبرینگ نیاز به تعمیر دارد
  5. تسمه لباسشویی آبسال خراب شده است
  6. پمپ تخلیه خراب شده است
  7. کمک ها دارای ایراد است

تعمیرکار لباسشویی آبسال در تهران

تعمیرکار لباسشویی آبسال در تهران یک فرد ماهر و تجربه‌دار است که تخصص خاص خود را در تعمیر و خدمات لباسشویی آبسال دارد. این تعمیرکار قادر است به طور حرفه‌ای و کارآمد خرابی‌های مختلف لباسشویی آبسال را تشخیص داده و تعمیر کند. تعمیرکار با استفاده از ابزارهای پیشرفته و قطعات اصلی موجود در بازار، به سرعت و با دقت بالا تمامی عیوب و مشکلات لباسشویی را برطرف می‌کند. علاوه بر آن، این تعمیرکار همچنین در ارائه خدمات پیشگیرانه و نگهداری لباسشویی آبسال به مشتریان مساعدت می‌کند. با داشتن دانش فنی قوی و فهم عمیق درباره این محصولات، او توانایی تعمیرات دقیق و کاربردی را دارد که مشتریان به او اطمینان کامل می‌دهند.

علت صدای لگن ماشین لباسشویی

علت صدای لگن ماشین لباسشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در مقاله علت صدای لگن لباسشویی به تمامی موارد اشاره شده است تا شما به راحتی عیب یابی دیگ ماشین لباسشویی را انجام دهید. در نظر داشته باشید لگن ماشین لباسشویی از مهم ترین قطعات این دستگاه است که استفاده غیر اصولی از ماشین لباسشویی می تواند به این قسمت خسارت وارد کند.

مناطق تحت پوشش تعمیر لباسشویی آبسال در تعمیرکارش

افسریهمشیریهشهرک مسعودیهخانی آباد نونازی‌آباد
نعمت‌آبادیاخچی‌آبادامیربهادرآذریاتابک
خراسانخزانه فلاحخزانه بخاراییشاپورمولوی
سیروسجوادیهیافت‌آبادمنیریهامیریه
شوشبازار تهرانشهرریکوی سیزده آباندولت‌آباد
یافت آبادکیان شهربازار چینی فروشانشهرک رسالت دروازه غار

شماره تعمیرکار لباسشویی آبسال در جنوب تهران

02191035507
02191035507
یوسف آبادامیرآبادعباس‌آبادجلفاخواجه عبدالله
بهارشیراززرتشتبهجت آبادتخت جمشید (طالقانی)تخت طاووس(مطهری)
سهروردیآپاداناتوحیدجمهورینادری
استانبوللاله زارباغ صبافاطمیآرژانتین
آذربایجانمیدان ولیعصرفردوسیمیدان انقلاب

شماره تعمیرکار لباسشویی آبسال در مرکز تهران

02191035507
02191035507
پونکشهرک آزادیستارخانآریاشهرشهر زیبا
شهرانطرشتگیشاچیتگرشهرک اکباتان
کوی بیمهتهرانسرحصارکآزادیفردوس
دهکده المپیکشهرک امیر کبیرکنوردآوردشهرک گلستان
تهران ویلاسعادت آبادشهرک غربفرحزاد چهار دیواری
جیحونهاشمیدامپزشکیمهرآبادسرو آزاد

شماره تعمیرکار لباسشویی آبسال در غرب تهران

02191035507
02191035507
تهران نوتهرانپارسنارمکشهرک امیدشهرک زیتون
سرخه حصارگرگانوحیدیهکالادشمس‌آباد
حکیمیهنیروی هوایینظام آبادمجیدیهحشمتیه
منصورآباد

شماره تعمیرکار لباسشویی آبسال در شرق تهران

02191035507
02191035507
نیاورانقلهکدروسزرگندهجماران
ازگللویزانمینی سیتیسوهانکحسین‌آباد
مبارک‌آباداقدسیهزعفرانیهآجودانیهمحمودیه
فرمانیه کامرانیه داودیه دزاشیب جردن
الهیه ولنجک اوین ظفر درکه
ونک

شماره تعمیرکار لباسشویی آبسال در شمال تهران

02191035507
02191035507

مقالات مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *